• Παραγγελίες 2168099499 - 6989943668 - Τεχνική Υποστήριξη 2160025917 (15.00-17.00)
  • Πολιτική Επιστροφών

    Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων

    Πολιτική Επιστροφών - Δικαίωμα Υπαναχώρησης

    Παρατίθεται απόσπασμα των Όρων Χρήσεως:

    ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

    6.1               Προϋποθέσεις άσκησης δικαιώματος

    Έχετε στη διάθεσή σας προθεσμία δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσετε από την αγορά που τυχόν πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους ή να μας παρέχετε οποιαδήποτε εξήγηση αναφορικά με την επιθυμία σας να επιστρέψετε το προϊόν(τα) (αναίτια υπαναχώρηση).
    Η ως άνω προθεσμία των δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης ορίζεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα), αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των προϊόντων. Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει περισσότερα από ένα προϊόντα με μια παραγγελία και τα οποία παραδίδονται χωριστά, η προθεσμία ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω ξεκινάει από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού. Σε κάθε περίπτωση, αν η λήξη της προθεσμίας συμπίπτει με Σαββατοκύριακο ή επίσημη αργία, παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

    6.2         Διαδικασίες άσκησης δικαιώματος:

    Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης του άρθρου 6.1 ανωτέρω, οφείλετε πριν από τη λήξη της προθεσμίας ασκήσεως του σύμφωνα με τα ανωτέρω, να μας ενημερώσετε για τυχόν απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την Σύμβαση Πώλησης που έχουμε συνάψει, με μια ξεκάθαρη δήλωσή σας (πχ επιστολή) την οποία θα αποστείλετε με ένα από τους παρακάτω τρόπους:
    με συστημένη επιστολή στην ταχυδρομική μας διεύθυνση: Μυκάλης 58 Νέα Σμύρνη Τ.Κ.17123
    με τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Eταιρείας στο τηλέφωνο 2168099499 (αστική χρέωση) με ηλεκτρονικό  ταχυδρομείο στη διεύθυνση info@klikit.gr. Με την ηλεκτρονική υποβολή του Αιτήματος της Υπαναχώρησης, η Εταιρεία μας θα σας αποστείλει χωρίς καθυστέρηση στο email που μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας ή την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας,  επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής σας. Προς διευκόλυνσή σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το συνημμένο στους παρόντες Όρους ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ, το οποίο μπορείτε να το εκτυπώσετε και να το αποστείλετε/ επισυνάψετε σύμφωνα με τα παραπάνω.
    Η χρήση του συνημμένου Εντύπου δεν είναι υποχρεωτική.

    6.3      Υποχρεώσεις καταναλωτή κατά την υπαναχώρηση.

    Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, θα πρέπει να μας αποστείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν.
    Ρητά συμφωνείτε ότι η ανακοίνωση σας περί ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης θεωρείται ότι έχει περιέλθει σε εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την αποστολή σε εμάς του αιτήματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν.
    Σε περίπτωση ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, οφείλετε να επιστρέψετε σε εμάς στη διεύθυνση: Μυκάλης 58 Νέα Σμύρνη Τ.Κ.17123, το Προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε άμεσα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία περιήλθε σε εμάς η ανακοίνωση της απόφασής σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα Προϊόντα πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερολογιακών ημερών, ως ανωτέρω ορίζεται. Θα πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα μόνο στη διεύθυνση της Εταιρείας μας που αναφέρεται ανωτέρω στο παρόν. Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης αποτελεί βάσει νόμου δική σας υποχρέωση να αποδείξετε σε εμάς την εμπρόθεσμη άσκησή του (την ημερομηνία που το αίτημα της υπαναχώρησης υποβλήθηκε στην εταιρεία μας), προκειμένου να υπολογίσουμε και εμείς με τη σειρά μας τις νόμιμες προθεσμίες που προκύπτουν από το παρόν και το νόμο. Το κόστος της επιστροφής των προϊόντων από την αγορά των οποίων υπαναχωρείτε, το αναλαμβάνετε εσείς. Η δαπάνη εξαρτάται από τον τιμοκατάλογο της εκάστοτε εταιρείας ταχυμεταφορών που θα επιλέξετε. Ο αγοραστής φέρει από τον νόμο την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των Προϊόντων προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία τους.
    Επισημαίνεται ότι προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των Προϊόντων που ο αγοραστής αγόρασε οφείλει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα και όχι περισσότερο από αυτό. Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το Προϊόν που απέστειλε ο αγοραστής προς παραλαβή από την Εταιρεία (σωρευτικά):
    - να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε
    - εφόσον έχει ανοιχθεί η αρχική συσκευασία του, αυτή πρέπει να είναι ακέραιη, χωρίς φθορές και σκισίματα και να επιστρέφεται μαζί με το Προϊόν,
    - να είναι πλήρες
    - να φέρει μαζί του όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. Σε περίπτωση που το Προϊόν δεν συνοδεύεται από τα παραστατικά του η Εταιρεία δεν δύναται να ταυτοποιήσει το προϊόν με μια συγκεκριμένη παραγγελία.
    Η Εταιρεία ΔΕΝ παραλαμβάνει προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κατά την υπαναχώρησή σας και τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλόλητας των.

    6.4      Υποχρεώσεις της Εταιρείας

    Με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται στο παρόν, εάν υπαναχωρήσετε από κάποια αγορά σας σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς μη συμπεριλαμβανομένων των τυχόν εξόδων παράδοσης, αφαιρώντας ωστόσο και το κόστος επιστροφής σε περίπτωση που χρησιμοποιήσατε για την επιστροφή των προϊόντων την courier με την οποία παραλάβατε, σύμφωνα με τα ανωτέρω. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση.
    Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.
    Ειδικότερα, η επιστροφή των χρημάτων σας, εφόσον η αγορά του προϊόντος από την οποία υπαναχωρείτε έγινε με αντικαταβολή, πραγματοποιείται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού τον οποίο θα μας γνωστοποιήσετε κατά την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης, καθόσον με την αποδοχή των παρόντων όρων ρητά και ανεπιφύλακτα μας δηλώνετε ότι συναινείτε σε διαφορετικό τρόπο επιστροφής των χρημάτων σας συνεπεία υπαναχώρησης.
    Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με Paypal, τα χρήματά σας θα σας επιστραφούν στο λογαριασμό σας που πραγματοποιήθηκε η χρέωση.
    Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
    Έχετε το δικαίωμα, και όχι την υποχρέωση, εναλλακτικά αντί για επιστροφή των χρημάτων σας σύμφωνα με τα ανωτέρω σε περίπτωση υπαναχώρησης, να επιλέξετε την πίστωση των χρημάτων σας στο Λογαριασμό σας που τηρείται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να αιτηθείτε για την πίστωση ρητά στην αντίστοιχη επικοινωνία σας περί υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που δε δηλώσετε κατά την υποβολή του αιτήματος της υπαναχώρησης την επιθυμία σας για πίστωση του ποσού που αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε σύμφωνα με τα ανωτέρω, το ποσό θα σας επιστραφεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν.

    6.5       Επιστροφή Προϊόντων λόγω υπαναχώρησης.

    Σε περίπτωση υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, διευκρινίζεται ότι τυχόν προϊόντα τα οποία έχετε αγοράσει με κάποια έκπτωση οφειλόμενη στην αγορά του προϊόντος από την οποία υπαναχωρείτε, οφείλετε να τα επιστρέψετε μαζί με το βασικό προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε, διαφορετικά η υπαναχώρηση θεωρείται ως μη ασκηθείσα από εσάς και άρα ουδεμία υποχρέωση παράγεται για εμάς. Αναγνωρίζετε δε και συναινείτε ότι αποτελεί δική σας ευθύνη η τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων που επιστρέφετε, η οποία (μείωση) επέρχεται ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των εν λόγω προϊόντων εκ μέρους σας, πλην εκείνης που είναι αναγκαίας για τη διαπίστωση της φύσης και των ιδιοτήτων των προϊόντων.  Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Επισημαίνεται ότι προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των προϊόντων που αγοράσατε, οφείλετε να τα χειρίζεστε και να τα εξετάζετε με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν να το πράξετε σε κάποιο κατάστημα και όχι περισσότερο από αυτό. Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται σε καλή γενική κατάσταση και καθαρά όπως παραδόθηκαν από την Εταιρεία. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του. Ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο. Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς συσκευασία ή με φθαρμένη συσκευασία, αλλά με πλήρη συνοδευτικά έγγραφα, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 80%.

    6.6. Περιπτώσεις που δεν εφαρμόζεται το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

    - Τα καλλυντικά και τα εσώρουχα εφόσον η συσκευασία τους έχει αποσφραγιστεί, για λόγους ασφάλειας της υγείας καθόσον δεν είναι δυνατόν να διαπιστωθεί εάν και πώς αυτά τυχόν δοκιμάστηκαν από εσάς.
    ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ( τμήμα Β του Παραρτήματος Νόμου 2251/1994) (συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)

     

     ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ( τμήμα Β του Παραρτήματος Νόμου 2251/1994)

    ΠΡΟΣ: την εταιρεία με την επωνυμία  KLIKIT Ο.Ε», που εδρεύει στην Νέα Σμύρνη Μυκάλης αριθ. 58, Τ.Κ.17123 (ΑΦΜ: 801486056 / Δ.Ο.Υ Α Καλλιθέας), με αριθμό ΓΕΜΗ 157802003000 , τηλ. 2168099499, email info@klikit.gr.

    Γνωστοποιώ/Γνωστοποιούμε (*) με την παρούσα ότι υπαναχωρώ/υπαναχωρούμε (*) από τη

    σύμβαση μου/μας (*) πώλησης των ακόλουθων αγαθών
    ……………………………..
    ………………………..

    που παραγγέλθηκε(-αν) στις ………………….(*) και που παρελήφθη(-σαν) στις …………………..(*)

    ​​‎‎◘ Επιθυμώ την επιστροφή των χρημάτων σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στους Όρους Χρήσης.

    ◘ Επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό με ΙΒΑΝ: ………………….

    ◘ Επιθυμώ την πίστωση του ποσού στο προσωπικό μου Λογαριασμό που τηρώ στο www.klikit.gr

    Ο (Η) Δηλών (ούσα ) και

    Υπαναχωρών (-ούσα)*

    Όνομα …………….

    Διεύθυνση………


    --------------------------------

     


    (Υπογραφή)
    *υπογράφεται μόνο αν το παρόν έγγραφο κοινοποιηθεί σε χαρτί.

    Ημερομηνία: …../ ……/ 202…

    (*) Διαγράφεται η περιττή ένδειξη.

    Συμπληρώστε τη φόρμα υπαναχώρησης, κατεβάζοντας το αρχείο, κάνοντας κλικ ΕΔΩ

    Τα προϊόντα θα πρέπει να σταλούν από τον πελάτη στη διεύθυνση: Μυκάλης αριθ. 58 Νέα Σμύρνη ,Τ.Κ.17123